Vaunujen tyypit olivat T-29-4 ja T-29-5 ja niiden ulkonäkö oli lähes identtinen.
Kolme pyörä-paria veti ja ensimmäinen ja viimeinen pyöräpari kääntyi
Kolmas versio oli T-29 E ja tämä T-29 E versio liikkui maastossa hyvin huonosti.
Tässä vaunuissa oli neljä isoa tiepyörää ja tela kolme yläpyörää telaketjulle.
------------------------
T-29 was a prototype medium tank, a modernized T-28 with Christie suspension - a later version of this vehicle was considered for the competition of prototypes which led to the T-34, but by then it was outdated.
-------------------------
Vuosi 1934
Valmistus: 1 kplT-29-4
Pintapaine: 0,5 kg / m2 cm.
Pituus: 6,8 m
leveys: 3 m
Korkeus: 2,4 m
Maavara: 45 cm
Panssarointi: 8 - 20 mm.
Miehistö: 5
Torni: 1 x 76,2 mm KT-28 tykki ja 74 ammusta.
Konekivärit: 5 x 7,62 mm DT - mg + 7938 ammusta.
Moottori: M-17L, bensiini, 12 sylinterinen neste jäähdytys, 500 hv (368 kW)
Nopeus: 60 km/h maasto, 72 km/h maantie
Risteilyt: maasto 100 - 150 km, maantie 150 - 250 km.
--------------------------------------------------------------------------
Vuosi 1934
Valmistus: 1 kpl
T-29-5
Paino: 24 tn www.tanks-encyclopedia.com
Pintapaine: 0,59 kg / m2 cm
Pituus: 6,53 m
Leveys: 3,05 cm
Korkeus: 2,85 m
Maavara: 0,45 cm
Panssarointi: 6 - 30 mm
Miehistö: 6
Torni: 1 x 76,2 mm KT-28 tykki ja 78 ammusta.
Konekivärit: 5 x 7,62 mm DT - mg + 6930 ammusta.
Moottori: M-17L, bensiini, 12 sylinterinen neste jäähdytys, 500 hv (368 kW)
Nopeus: 54 km/h maasto, 81 km/h maatie (pyörä varustus)
Risteilyt: maasto 100 - 150 km, maantie 150 - 250 km.
--------------------------------------------------------------------------
Vuosi 1936
Valmistus 1 kpl
T-29
Paino: 28,5 tn
Pintapaine: 0,76 / m2 cm
Pituus: 7,33 m
Leveys: 3,22 m
Korkeus: 2,82 m
Maavara: 0,5 m
Panssarointi: 10 - 30 mm
Miehistö: 5
Torni: 1 x 76,2 mm L-10 tykki ja 67 ammusta.
Konekiväärit: 5 x 7,62 mm DT - mg + 6615 ammusta.
Moottori: M-17F, bensiini, 12 sylinterinen, neste jäähdytys, 500 hv (368 kW)
Nopeus: 55 km/h maasto, 57 km/h maantie
Risteilyt: 240 km telaketjut / pyörät 350 km (maantie ajo).
www.aviarmor.net
Tässä vaunussa oli neljä isoa tiepyörää ja tela ketjulle kolme yläpyörää.
Kolme pyörä-paria veti ja ensimmäinen ja viimeinen pyöräpari kääntyi
Tämä versio liikkui maastossa hyvin huonosti
Nämä vaunut jäivät testi malleiksi. Syynä oli T-34 vaunun kehitys-työ, joka muodostui tärkeäksi.
Näiden kolme valmistetun T-29 tankin kohtalot oli erilaiset:
T-29-4 lähetetty Kazan syyskuu 1941
T-29-5 purettu vuosi 1938.
T-29 E lähetetty Pavlovskin kaupunkiin juuri ennen kun kiivaat taistelut alkavat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Any explosive ammunition or empty cores, you can put in this.